Обучение “Aнализ на интернет маркетинг кампании”

В стремежа ни да помагаме на клиентите да постигат по-висока възвращаемост от инвестициите, проведохме обучение за анализ на резултатите от рекламни кампании в интернет. Тренингът беше с практическа насоченост и обхвана теми, свързани с потребителското пътешествие в интернет, анализ на трафика в уеб сайта и разчитане на отчетите от онлайн кампании.

pic1-iva-w620

От тренинга се възползваха клиентите ни от Мултиинженеринг, с които от години работим по цялостното им онлайн присъствие. За да покрием целите, свързани с оптимизиране на рекламните бюджети и усвояване на ноу-хау за планиране на дигитални кампании, се гмурнахме в дълбините на няколко системи за анализ. Разгледахме основните метрики на Google Analytics, Google AdWords, Etarget, както и статистиките от социалните мрежи Facebook, Google+ и LinkedIn.

Присъстващите участваха активно в практическите упражнения и след като обменихме идеи за кампаниите, набелязаха конкретни действия за ефективно използване на възможностите на различните дигитални канали.

pic3-momicheta-w620

Уеб Моушън организира вътрешно-фирмени обучения и отворени тренинги на различни теми от областта на дигиталния маркетинг и уеб дизайна. За да заявите интерес, можете да ни изпратите запитване на имейл office@webmotion.bg или да се свържете с наш консултант на тел. 02 483 56 14, 0885 115 875.

analiz-w620